Pasionata fiind de filme, sunt incantata si ma bucur ca un copil atunci cand vizionez filme de epoca in care apar printi si printese, castele, rochii spectaculoase si iubire vesnica.

Scene de dragoste dintre cei doi ma induioseaza, cu atat mai mult cand au loc in camerele acelea mari in palate ca de clestar, cu geamuri mari – exact ca in povestile pe care mi le citea a mea bunica.

Mobila clasica si camerele pline de oglinzi, flori, papusi de portelan in mijlocul carora domnea fastuos baldachinul ce parca ma chema pe salteaua lui pufoasa alaturi de papusile mele de portelan. Somnul mi-ar mangaia gandurile si frumusetea pe acelea saltele pe care odata intinse te scufunzi in lumea visurilor si a viselor.

In fiecare camera , cand ma uit la filme, observ ca exista canapele si fotolii de catifea destinate scenelor in care domnitele citesc, croseteaza sau scriu mesaje de dragoste.

De fiecare data dupa ce termin un film de epoca, eu inca mai visez si de aceea, de curiozitate, vizitez magazinele online de mobila poate, poate voi gasi ceva ca in filme. Din fericire inca mai exista acel design ce iti ofera acelasi aer elegant de epoca si sofisticat. Visez in timp ce ma uit la modelele de mobila..visez la o camera mare cu geamuri mari, cu baldachin , o camera alba ca de printesa in care sa imi pun papusi de portelan si jucariile colectionate pana acum. Momentan imi creez paradisul meu doar virtual, jongland pe site-urile ce-mi ofera aceasta posibilitate, dar nu incetez in a spune : Vreau si eu mobila ca in povesti!