ACTA ACTA

TE DAU GATA

TE MAI IAU SI CU LOPATA !

Mai, cum sa vii si sa-mi iei informatia de sub nas? De ce m-ai priva de la o chestie vitala, asa cum a ajuns sa devina  informatia? De ce m-ai lasa trista in fata laptopului fara acces la lume. Ma izolezi si mie nu-mi place.

Uita-te cu cati vin dupa mine pe 11 Februarie! Esti rea,  ACTA ! Cum mai cresc? Cum  ma mai fac eu mare, daca tu nu ma lasi? Cum mai invat , cum mai scriu pe blog , cum le mai arat prietenilor un filmulet comic de pe youtube.com? Cum mai rad cu prietenii mei cand sunt plecata de acasa? Cum le mai arat ce am mai citit si descoperit?

Ma inchizi in colivie, nu o sa mai fiu libera!

Stiu ca sunt biblioteci si carti, dar afara e frig..zapada este mare, e greu sa circuli cu masinile! Am nevoie sa dau licenta, dizertatia, sa iau examene, sa invat si internetul imi ofera atat de multe (uneori mai multa informatie decat mi-o poate da o carte) !

De ce imi furi libertatea de exprimare? Aici pot spune orice !!!

Eu stiu ca tu lupti impotriva contrabandei, a pirateriei digitale, a produselor contrafacute, dar cu siguranta poti gasi si alte cai de rezolvare.

Nu este frumos ce faci!