Pe 6 Februarie a fost ziua Grupului Bloggerilor din Romania ( grup realizat de Horea Mihai Badau), zi in urma careia al meu blog a facut cunostinta sau a oficializat relatia cu alte bloguri.

M-am gandit sa va fac si voua cunostinta cu oameni care scriu pentru voi. Ma gandesc ca poate le veti aloca un spatiu , sus la Bookmarks. Asa ca voi incepe de la cei pe care ii cunosteam, continuand cu cei noi.

Voi incepe cu un om pasionat de tot ce inseamna regie, teatru si film al carui blog il cunosc de mul timp, gasit deja in al meu blogroll de ceva vreme, pe numele lui Victor Preda (eu ii mai spun enciclopedia movie). Are un stil simpatic, uneori serios in a-si prezenta opiniile lui legate de filme, articole pe care le vei gasi in limba romana si engleza.( el e un om bun,vrea sa impace pe toata lumea ) Avand un vocabular degajat si prietenos, mie imi creaza un confort atunci cand ii citesc recomandarile, dandu-mi impresia ca este chiar in fata mea vorbindu-mi despre ele. Stie chestii despre seriale, filme, mai ales emisiuni : He knows stuff! He knows a lot about Colbert’s Report!

O alta cinefila indrazneata pe care am descoperit-o in noembrie este Laura Trisca Meleaca, intr-un articol de pe site-ul cerecomand.ro. Am dat o fuga pe blogul ei, atunci, unde am vazut un review al unui film pe care il vizionasem si eu, dar al carei pareri era complet diferita de a mea. Nu am uitat-o! Am reintalnit-o aici si am redescoperit-o, ocazie pentru mine de a-mi aloca mai mult timp si interes blogului ei. Ce sa zic : fetei chiar ii plac filmele si scrie cu pasiune despre acest subiect. Ce ma intriga pe mine sa o urmaresc este faptul ca unele review-uri imi dau de gandit asupra ideii mele formate deja despre un anumit film(uneori are cu totul si cu toootul alta parere decat am eu).

Chiar imi place de Cracanatus Incultus. Stilul aparte ma amuza constant. Limbajul este unul foarte libertin , indraznet. Este omul pe care, daca as avea ocazia sa-l cunosc si mi-ar vorbi/ povesti , as adopta un “straight face”, dupa care as izbucni in ras.

Pe Iulia Nicolae o supun unei provocari: chiar sa scrie despre absolut orice ii trece in cap fara abateri🙂 . Articolele ei sunt diversificate. Chiar gasesti tot ce vrei, de unde vrei, in ce mod doresti.Mi-a atras atentia si totodata m-a apropiat de blogul ei, prezentarea sectiunei : Despre mine (regasindu-ma la fel de indecisa ca si ea). De aceea si aceste articole diversificate, zic eu , care ar putea starni un cititor.Azi ceva, maine altceva..oare ce va scrie maine? E ciudatica treaba,dar felul in care reda lucruri din viata ei cu o nonsalanta si simplitate aparte, dialogurile…parca as citi o carte ,un adevarat jurnal personal.

Mens sana in corpore sano – Andreea Livia Lupsa – asa o caracterizez dupa blogul ei albastru. Un blog lejer, e ca la tine acasa🙂 Adopta o diversitate, insa alt gen. Ea vrea cu tot dinadinsul sa-ti folosesti creierii si sa gandesti cand ii citesti articolele, sau vizionezi filmuletele ce le posteaza, ba chiar si la o poza imi spune : “Nu are nici o legatura….daca la asta va ganditi!” AAA..deci sa inteleg eu..ca nu e bine..Buuun..Asta imi place!

Barbu Antonela Sofia – foarte frumos blogul! Nu stiu de ce, dar imi transmite romantism si nostalgie. M-a sensibilizat !🙂 Imi plac citatele mult ! Si blogul acesta le are scrise din dragoste.(dar sunt trista cand vad avon:( )

Ceva de domeniul tehnic, oricand este bine-venit. Cum sa nu? Multumesc , Gabriel Vasile. Sa explic cu exactitate ce se intampla pe acolo, ma indoiesc ca voi reusi. Gasesti acolo tot legat de ce contine notiunea de tehnic, un site foarte bine pus la punct.

Cam acestia sunt pe ziua de azi🙂  Am terminat articolul. Eu zic sa profitati de oamenii care isi aloca timp pentru a scrie in online, oameni care va destind cu articole sau care va informeaza ( de la care dam copy paste pentru proiecte ).

Spor!..Spor la citit, nu la copy paste!