Ce e cu ea? De unde vine, mai exact? Pacaleste sau nu? Toata lumea are aceleasi intrebari.

Cum am aflat eu de ea? Ei bine…ascultam radio si hop top o voce feminina imi atrage atentia cu versurile frumoase ale unui cantec care m-a miscat din punct de vedere emotional. Coincidenta a facut ca in acea seara , intr-o discutie online cu o persoana , respectiva imi da melodia de pe youtube . Pam Pam -> Video games – Lana Del Ray.

Am vrut sa vad ce este de capul ei, drept prin urmare a urmat muuuult youtube, vizionarea acesteia la Saturday Night Live, implicit downladarea nu a albumului, ci a albumELOR (2 la numar) . De o saptamana ascult numai Lana del Ray.

Surprinzator, lumea care a placut-o sau mai bine zis laudat-o, acum ii sare in cap ca a pacalit fanii, blogurile, casa de discuri, ca genul ar fi fost indie, dar ca nu e indie, ci e pop(sunt surse care explica mai bine fenomenul, insa mie mi se pare plictisitor si lipsit de scop). Unii critica aspectul ei fizic imaculat ( cu sau fara operatii, femeia asta este frumoasa). Unele voci sustin ca nu are ce cauta in industria muzicala( din cauza aparitiei la SNL ) chiar actrita Juliette Lewis a dat un tweet in care si-a exprimat parerea :” like watching a 12-year-old in their bedroom when they’re pretending to sing and perform”. Eu zic ca fata probabil era emotionata, dat fiind faptul ca nu avea o performanta live oriunde, ci la Saturday Night Live e emisiune care nu este de ici de colo, iar un trecut in concerte live nu-l avea destul de mare la numar. De unde si schmbarea de opinie a actritei, Juliette Lewis al carui tweet a doua zi dimineata era : “I woke up singing a @LanaDelRey song!Such great haunting melodies! Regardless of my own taste LIVE she’s a #FreshandYummy songwriter.Period”

 

Video Games! Ce se intampla cu Video Games, Lana del Ray?

Sincer, e cam plagiata melodia . ( nu degeaba, initial am crezut ca ar fi un cover, tocmai pentru ca linia melodica mi se parea foarte cunoscuta). Dupa muuulte cautari si siteuri cu opinii propii, sa aflu ca de fapt si de drept, asta stiam si auzisem inainte. Urat, Lana, urat..dar atata timp cat iti am albumul pe repeat de o saptamana..ai o sansa..

Din ce in ce mai des aud: negativa sau pozitiva, tot publicitate este ( chiar ieri mi-a zis cineva asta), deci si prin urmare Lana del Ray are parte de o publicitate si o faima din ce in ce mai mare ( cred ca devine mai importanta decat fenomenul ACTA). Dar, din nou, castiga ACTA se duce Lana del Ray cu jumatate din faima si fani!