DA! desenele copilariei mele alaturi de Disney, DAR  Sailor Moon imi facea dupa-amiaza pentru 20 de minute pe TVR 2 de la ora 17.00.

Mereu visam ca vo fi si eu Sailor Moon. Imi luam jucariile, ieseam in fata blocului, si zburdam pretinzand ca sunt Sailor Moon. Sunt bune si frumoase, ca si concept trezesc in fete acel sentiment de razboinic in rol de printesa.., salvatorul lumii care va creea o lume mai buna. Aveam sa apar prietenii de monstrii ce invadau planeta, creati fiind de personajele negative.

Merg pe conceptul : binele invinge raul!, niciodata nu-mi voi parasi prietenii sau le voi intoarce spatele, voi fi mereu acolo sa ii apar indiferent de ce imi va fi dat sa infrunt, cam asta inseamna sa fii Sailor Moon. Bine-nteles ca are si ajutoare, ceilalti razboinici :  Sailor Venus, Sailor Mercury, Sailor Mars, Sailor Jupiter si pisica, pe nume : Luna

Este un serial care va fi vizionat numai de fete exclusiv, intrucat partea masculina nu cred ca va fi incantata de subiect. Nu vad un baiat dorind sa devina Sailor Moon, in cel mai fericit caz poate sa-l foloseasca drept exemplu pe Tuxedo Mask– eroul masculin al desenelor animate.

Dar recomand din tot sufletul vizionarea acestor desene animate!