Nu stiu exact cine e de vina : 500 Days of Summer(2009), The Happening(2008) sau Yes Man(2008), dar Zooey Deschanel este in topul actritelor asupra carei activitati mai arunc cate o privire ca sa vad cum se mai comporta.

Uite ca Zooey si-a facut tema..imi place cu ce se ocupa si pentru ca este New girl (2011).Imi place serialul, culmea ( e comedie),  iar pentru cei care ma stiu, cunosc faptul ca eu nu ma impac cu genul acesta.

Asta chiar imi place! Rad! Eram lipita de ecran sa vad primul episod, stiind cam ce urma sa-mi incante privirea..culmea este ca mi-a incantat-o.

Jess, o tipa ce recent iese dintr-o relatie de 6 ani, decide sa se mute cu inca 3 baieti pe care i-a cunoscut pe internet. Destul de indrazneata ideea. Eeee si de aici incep toate : stangaciile ei visavi de stilul de viata ce presupune a trai cu baieti care sunt doar colegi de apartament, dialogurile dintre ei -care devin de la un episod la altul interesante si foarte amuzante, situatiile in care sunt pusi cei patru intre ei si nu numai, felul in care Jess se descurca in problema : despartire..si situatii banale de altfel, dar care sunt tratate altfel, in acest serial..nu stiu,..dar are o perspectiva interesanta Elizabeth Meriwether.

Pentru ca in calitate de poveste nu este nimic deosebit, dar felul in care este redat pe micile ecrane cam iti atrage interesul..chiar daca pleaca de la o zi plictisitoare cu:” hai sa ma mai uit la ceva, dar care sa nu fie Dirty Dancing!” dar iti zic: ajunge sa te cam tina lipit de ecran si sa devii addictive!

Imi place!

Vizionare placuta!