Ricochet Rabbit

…uaaaauuuu…obisnuiam sa fiu surprinsa acum ceva vreme cand urmaream 24. In episodul asta chiar am fost uimita: nu ma asteptam la asa rasturnare de situatie(nu parea gen Dexter, asfel de momente in care situatia se schimba radical) sau cel putin eu eram obisnuita cu o atmosfera mai calma.

E interesanta viziunea lui Scott Reynolds, in sensul ca, a reusit sa ma scoata din monotonia in care Dexter Morgan cazuse de ceva vreme .Imi atrag, nespus de mult, atentia starile prin care Morgan trece, si anume : tinde sa isi piarda siguranta cu care mereu a fost “hand in hand” si parca, parca subiectul “religie” il nelinisteste..si asta din cauza lui Bro. Sam. Sunt placut impresionata ca vad ca macar isi pune intrebari referitoare la subiectul in discutie, inainte refuzand complet chiar si o abordare superficiala a subiectului.

Mi-a placut…sincer..mi-a placut!