Nu ma indoiesc de faptul ca ti-ar placea sa cunosti si sa vizitezi Marele Regat al Marii Britanii si mai mult de atat sa castigi si bani.

Iti pot recomanda 1stchoiceaupair, fara doar si poate! Eu inca ma bucur de programul in derulare si pot sa spun sincer ca mi-a placut foarte mult.

Daca esti din Targu Mures, Cluj-Napoca sau Timisoara in perioada 5-10 Octombrie, te poti prezenta la interviu sau macar sa te familiarizezi cu programul 1stchoiceaupair.

Desfasurarea programului este urmatorul:

Targu Mures – 5, 6,7 Octombrie la AJOFM

Cluj Napoca- 8 Octombrie

Timisoara- 9, 10 Octombrie la AJOFM

Vei avea sansa sa participi la interviu sustinut de Jay Poole, cel care a infiintat acest program.

Odata cu interviurile pentru au pair, Jay Poole cauta assintent manager in cadrul acestei agentii.

1stchoiceaupair se diferentiaza foarte mult de celelalte agentii prin faptul ca este singura agentie care calatoreste pentru a-si cunoaste personal candidatii, singura agentia care da posibilitatea candidatului de a se prezenta intr-un filmulet familiei, lista poate continua cu faptul ca organizeaza evenimente de-a lungul programului in Anglia la care ai sansa sa iei parte si sa cunosti tineri din toate colturile lumii care impart aceeasi experienta. Este agentia care iti ofera sprijinul oricand ai nevoie si care lupta pentru interesul candidatului.

Eu ,asa cum am mentionat mai sus, inca fac parte din acest program si ti-l recomand din toata inima, intrucat este o agentie de incredere care iti ofera multe sanse, odata ajuns aici, in Marea Britanie.

Chiar daca nu ajungi intr-unul din orasele mai sus mentionate, ai sansa sa te inscrii online aici.

Daca ai intrebari si vrei sa-ti destanui experienta mea, nu ezita sa ma intrebi orice curiozitate . Promit sa te indrum cat pot eu de bine!

Bafta multa!