Ai 18 ani si deja vrei să cunosti lumea, să călătoreşti? Eşti la a doua, a treia încercare de a lua examenul auto?

Iţi ofer ajutorul meu!

Auto.receptie.ro este site-ul chiar mai bun decât cartea. Este destinat tuturor susţinătorilor de examen a celor 4 categorii. Vrei să parcurgi testele online, dar din când în când vrei să mai arunci un ochi în carte pentru ajutor? Site-ul auto.receptie.ro iţi pune la dispoziţie toate informaţiile necesare pentru a fi pregătit să iei examenul cu punctaj foarte mare.

“Codul rutier”, “Indicatoare şi marcaje” sunt doar doua din capitolele pe care le poţi regăsi aici. Dupa ce ai parcurs teoria, auto.receptie.ro exersează cu tine oferindu-ţi chestionare EXACT CA LA EXAMEN. Vei găsi atât toate intrebările pentru permisul auto, cât şi răspunsurile acceptate la examen.

Echipa auto.receptie.ro aduce împreună atât profesori, cât si elevi. Aici ai şansa de a-ţi căuta un bun profesor pentru a învata să conduci chiar la tine în oraş sau judeţ. Chiar pentru tine domnule profesor, dacă vrei sa te alături echipei, ai ocazia de a te înscrie în cadrul site-ului şi a contribui la formarea noilor şoferi.

Sunt alături de voi, încadrându-mă în cei ce vor petrece ore pe acest site, alături de echipa şi profesorii mei de pe auto.receptie.ro. Sunt la început de drum, ca şi voi şi stiu că vrei să : nu petreci ore cu cartea în braţe, să ai parte de un profesor foarte bun, de sfaturi şi chestionare EXACT CA LA EXAMEN (pentru că nu iţi place să fii surprins) şi într-un final să mă urc în maşina mea şi să o conduc, dar nu înainte de a completa Fişa de imatriculare pe care am procurat-o de la prietenii mei , auto.receptie.ro.

Baftă!