Salut!..Nu stiu ce caut aici.Sunt omul contra existentei unui blog, pentru ca niciodata nu i-am inteles rostul. De ce lumea ar vrea sa faca public un gand sau sa se laude cu ceva?..mai mult…: De ce am renunta la hartie si pix (fapt pe care eu il consider personal si deosebit), pentru un laptop si o tastatura? De ce te-ar interesa pe tine sa stii ce fac eu sau gandurile mele, nu este de-ajuns sa fac ceva ca lumea sa ma considere un om deosebit..trebuie sa si scriu? De ce in loc sa intru pe facebook sau mail, sa fiu tentata sa dau click la articolele colegilor mei? De ce as pierde asa timpul? ..stiu ..sunt egoista..si cum ar spune multi : superficiala!

      Mai mult de atat…trebuie sa te gandesti la cum intitulezi blogul, trebuie sa fie un nume deosebit, interesant ..sa ma considere lumea desteapta-asta unu la mana.., doi la mana-primul articol-alt stres : il pun la status sa citeasca lumea? il pastrez pentru mine? dau unor persoane asa zise deosebite in viata mea, sa-l citeasca primele? Dar la facebook, ca sa primesc like-uri si sa rada colegii mei de mine..asa cum fac si eu la randul meu..?!..

    Stai asa ca uitasem! Inainte trebuie sa intru pe google, sa caut chestii despre notiunea de blog, sa vad forumuri, pareri, note, trimiteri..ca sa stiu si eu cum sta treaba. Acum tu sigur spui: ce dracu ti-am mai facut blog, daca tot comentezi asa de mult? Uite : de-aia! Ca sa stresez si eu lumea cu parerile mele -asta unu la mana, si doi la mana- am descoperit ca va fi util pentru mine! Ba chiar imi pun problema sa nu devin dependenta.

Da mai! Un om plutitor de altfel in existenta lui, mi-a zis : Fa-ti blog! Pune mana si scrie! Mai..si chiar asa am facut, surprinzator chiar si pentru mine…

Nu serios acum, cuvantul “blog” este o prescurtare a termenului “weblog” si face referire la un jurnal online creat. Degeaba in definitia blogului gasiti: “Atentie! Copiii si tinerii trebuie sa tina seama de faptul ca un blog nu poate fi confundat cu un jurnal intim.” Mmm, sunt multi care fac asta, exceptiile fiind redate de articolele strict informationale care joaca rol pur informativ, luand forma unor carti virtuale. Acestea sunt putine, in rest totul este plictisitor, extrem ….

Un studiu a aratat faptul ca oamenii se tem mai mult de vorbitul in public decat de moarte. Deci ce sunt “blogarii” pana la urma? Intelegi comparatia mea? Pricepi de ce am eu o problema cu blogurile lipsite de sens?

Inchei acest articol, primul de altfel…prin a-ti spune:

Incantata de cunostinta!…si deja ai aflat un lucru despre mine:

unu la mana, doi la mana – este expresia mea preferata cand vine vorba de enumerat(enervanta pentru unii, placuta doar de nimeni)

 PayBey…